martes, 18 de agosto de 2009

Capítol 2. Ja som bruixetes! Una nena desconeguda sap fer màgia? "A fer màgia!"


Moeko: Sóc una bruixetaaa :3
Les 2: O.O
Fuka: Ya...
Moeko: Que sii!!! Miraa!!
Moeko: (musiqueta) Màgia, màgia! Amb la meva vareta tot es possible! Un pastis ben gran... per la FUKA!
(li apareix un pastis)
Sora: Ohh...
Moeko: Pero sobretot... NO HO HEU DE DIR A NINGÚ! I mai heu de dir... "ets una bruixa!" perquè si no em converiré en una plastelina molt mona :S
Fuka (menjant el pastis): Tu ñtranquila, qñe et gwardarem el ñsecret...
Sora: Si... pero amb una condició... QUE TAMBÉ SIGUEM BRUIXES!
Moeko: Jo, tía, ara anava a dir... "I com que ho heu descobert, també sereu bruixetes!" I tu vas i t'adelantes ¬¬
Sora: Aiixx... Pero... Això vol dir que serem bruixeees?!?!?
Moeko: Bueno, apranentes de bruixa, veniu amb mi

*La Moeko ens porta a una casa moooolttt vella*

Moeko: És aqui
Sora: Waaaaww...
Fuka: Pero jo vui fer màgia ja, ja, ja, ja, ja, ja!
Moeko: Espera impacient! Majokami, puc pasar?

Mk: Si... endevant. Hola Moeko, t'esperava, escolta, d'aqui poc hem d'anar a veure la reina per pojar-te de nivell, aixi que ja et pots anar prepar... Qui son aquestes 2?
Moeko: Ejemm... t'enfadaràs?
Mk: Depen ¬¬
Moeko: Pues... Són la Sorami Hinata i la Fuukami Yuminegawa
Mk: i....?
Moeko: Es que... ho han descobert :P
(la Majokami es dirigeix cap a la Fuka)
Mk: Tuu!!
Fuka: ?¿
Mk: Tu ets la que em pot treure d'aquesta forma!
Fuka: Jo?
Mk: Sí! Despren's una haura màgica molt forta... ETS L'ESCOLLIDA!
Fuka: Ooohh...
Moeko: Fuka, jo sóc apranent de bruixa, pero perquè la vaig descubrir i des de que ho sóc busco una persona perquè pugui tornar a la Majokami al seu estat original, pero jo no he sigut l'escollida... però tu si!
Sora: Llavors... jo no podré se bruixa?
Moeko: Sí! També! Com jo! Pero nosaltres si suspenessim l'examen no passaria res, en canvi si el suspen la Fuka, malament, perquè ella ha d'aconseguir se una bruixa total per (la talla la Fuka)
Fuka: Sí, sí, tot això està molt bé, pero com puc fer màgia?
Mk: Amb això. Toca tots els botons seguits i després digues una frase màgica
Fuka (clica els botonets): Sóc jo! La Fuukami! La més wapa i la més dolça! 1 i jo, podem fer això! Perquè és.... MÀGIA!
(es transforma)



Fuka: Taxaaann!!! XD

Sora: Ara jo ^^ (clica botonets) Sóc jo! La Sorami! La més bona i la més blava! 2 i jo, podem fer això! Perquè és... MÀGIA!




Moeko: Que mones ^^

Fuka: I tu perquè tens un vestit diferent?

Moeko: Perquè com que jo vaig ser la primera en ser bruixeta, em va tocar un vestit diferent

Sora: Aaah...

Mk: Ara heu de ser bones i ajudar-me amb aquesta botiga

Fuka: Per què?

Mk: Perquè per fer màgia necessiteu boletes màgiques, i si en vols tindre, amb diners s'arregla

Sora: Ah clar...

Fuka: Pero ja ens deixeran els pares que treballem en una botiga? Els teus et van deixar, Moeko?

Moeko: Es que... jo...

Sora: Fuka, la Moeko no té pares, se li van morir en un accident quan ella tenia 5 anys. Per sort, ella va resultar ilesa, desde llavors la cuidava la seva tieta, pero ara ja veig que no... que era la Majokami

Fuka: Aah...

(al dia següent)

Kokoro (mestra): Tenim una alumne nova, endevant ^^

(la nena, només entrar diu)

?¿: Sé fer màgiaa!!

La classe: Eeehhh??

Les dos: Ups...

Continuarà...



Spoiler del pròxim capítol:


La nena nova es diu Satsuki Okukane i també és una bruixa! Com pot ser? Al fet es que ja en som 4! Les bruixetes cada vegada són més! I es veu que tothom de la ciutat està com adormit! No se que els hi pasa! Sigui el que sigui serà la nostra primera aventura! Ostres, aquest curs serà una passada!

No hay comentarios:

Publicar un comentario