lunes, 17 de agosto de 2009

Capítol 1. Que ets una Bruixa? Impossible! "A fer màgia!"

Hola, em dic Fuukami Yuminegawa ^^ Aquest any aniré a 2n curs del institut, quins nervis!


Fuuka (anant cap a l'insti): Aaah.... aquest any vui aconseguir novio com sigui! Si senyor! Pero el problema es que no se com fer-ho... si tingués màgia... Ooh (veu a una noia al terra recollint els llibres)
Fuuka: T'ajudo?
?¿: Oh, moltes gràcies, pero no cal...
Fuuka: A quina escola vas?
?¿: Aquest curs vaig a la Misamûshi
Fuuka: Com jo! Em dic Fuukami, i tu?
?¿: Em dic Sorami, encantada
Fuuka: Vajaa.... quins cabells més blauss... *.*
Sora: Emm... si, jeje ^^'' Tothom m'ho diu
Fuuka: I a quin curs aniràs?
Sora: Docs a 2n
Fuuka: Igual que jo! Espero que ens possin a la mateixa classe! ^^
Sora: Doncs si, a mi també m'agradaria ^^

(caminant cap a l'escola)

Sora: I... tens moltes amigues tu?
Fuuka: No gaires...
Sora: Doncs ja en tens una
Fuuka: I tu també
Les dos: Jiji ^^

(arriben al Insti)

Fuuka: A veure... classe A: bla, bla bla, Yuukami Yuminegawa, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, Sorami Hinata
Sora: Visca! Anem juntes!

(ve una nena corrents i es tira a sobre de la Sorami)

?¿: Soraaamiii!!! :'( No anirem a la mateixa classeee!!! Buaaa...!!!
Sora: Moeko! Tranquilitza't!
Fuuka: ?¿ Qui és aquesta nena tan mona?
?¿: Em dic Moeko Himawari i sóc la millor amiga de la Sorami ^^ Vam quedar que ens canviariem a un Insti les dos juntes, oi?
Fuuka: Aaah... Jo em dic Fuukami Yuminegawa, podem ser amigues
Moeko: I tantt!!! Pero jo vaig a la classe B...
Sora: Pero es igual, ens veurem quan acabi una classe, a l'hora del pati i tal...
Fuuka: Sip
Moeko: Ahh!! Que bééééééééééééééééé!!
Les dos: ^^

(després de les classes)

Fuuka: Has vist quin professor més wapo ens ha tocat?
Sora: Fuka!!
Fuuka: Que?? És la veritat :P
Sora: -_-''
Moeko: Noieeess!!!
Les dos: Hola Moeko
Fuuka: Si que surts tard...
Moeko: Es que el Baka Sensei ens ha castigat fent una còpia
Sora: Per què?
Moeko: Jo que se! No se qui de la classe ha començat a xiular i el tio ens ha posat una còpia a tots!
Fuuka: dishh... ^^'''
Moeko: Sort que amb la màgia ho he arreglat tot...
Sora: Màgia?
Moeko: Ejemm... nooo!! Màgia noo! Màniga he dit!
Fuuka: Màniga...? ¬¬
Moeko: Emm... sí! Perquè he tret un monstre de pelux molt monstruós i s'ha espantat i hem sortit tots correntss... jeje *_*''
Les dos: Ya....
Sora: Explican's que és això de la màgia!
Moeko: Merdaa!! D'acoord!! Us ho ensenyaré!
Fuuka: ?¿

(la Moeko treu del rellotge una mena de cosa rodona clica els botonets i comença a dir.... (mentre's sona una musiqueta) )

Paraules màgiques de la Moeko: Sóc jo! La Moeko! La més bofona i la més mona! Només jo, puc fer això! Perquè és.... MÀGIA!

(i es transforma)

Les altres dos: O.O
Moeko: Hola! Em dic Moeko i sóc una aprenent de bruixeta!
Les altres dos: QUÈ ETS QUEEEEEEE?!!??!!?!
Moeko: :P



Continuarà...


Spolier del pròxim capitol:

Es veu que la Moeko és una bruixa i m'ha demanat que jo també ho sigui! Que com més serem més riurem! I la Sorami també! Estic feta un embolic, pero amb màgia segur que seré molt feliç!
A vingut una nena nova que es veu que també sap fer màgia! Ostres, aquest curs serà una passada!



PD:

1. Quan qualsevol noia li digui a la Fuukami "Fuuka" (la reducció) s'escriurà amb només una U
2. Si teniu qualsevol dubte sobre el capítol, ho poseu als comentaris, res de dir-ho pel xat
3. La Narradora (com si diguessim) és la Yuka, menys amb els trossos dels parèntesis)

No hay comentarios:

Publicar un comentario